Vrijwilligerswerk in Ecuador - Reisverslagen van Marian Vermeulen - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Ecuador - Reisverslagen van Marian Vermeulen - WaarBenJij.nu
Vrijwilligerswerk in Ecuador

Waar ik al jaren van droom gaat nu gebeuren . Vanaf de lagere school en dat is al heel wat jaartjes geleden zit dit in mijn hoofd.
Vrijwilligerswerk in het buitenland.Had geen idee welk land dat zou worden, maar tijdens onze vakantie in Ecuador (2011)wist ik het!!! Het land, de mensen maakte indruk op mij. Ecuador is een beetje mijn land geworden. Daarom ben ik gaan kijken wat ik daar zou kunnen doen. Ik denk het gevonden te hebben om 2 verschillende projecten te doen. 's Morgens activiteiten voor de ouderen en 's middags activiteiten voor de weeskinderen van 5 tot 15 jaar!! Het lijkt mij een geweldige ervaring. 28 September vertrekken Jet Alsemgeest en ik samen naar Cuenca in Ecuador. Jet besloot kort geleden dat zij mee gaat om ook vrijwilligerswerk te gaan doen.Jet helpt mee op een kinderdagverblijf en 's middags helpt zij mee in het ziekenhuis bij de allerkleinste.

Recente Reisverslagen:

17 September 2012

Nog 1 week
Marian

Actief sinds 26 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15566

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 28 November 2012

Vrijwilligerswerk in Ecuador

28 September 2012 - 28 November 2012

Vrijwilliger in Ecuador

Landen bezocht: